UFC - En Blogg om Ultimate Fighting Championship och MMA

Alla inlägg den 29 november 2010

Av TXS - 29 november 2010 22:01


I en match mellan Ben Syers och Bob Ascolillo i Evolution AMMA gick det inte riktigt som Ascolillo tänkt sig. Först blev han knockad och sedan bjöd han på dagens skratt när han mountade domaren. Det måste ha snurrat till rejält i huvudet på Bob Ascolillo, men han kan ju alltid skryta med att brottarreflexerna sitter i ryggmärgen.

Av TXS - 29 november 2010 14:16

  

Joe Lauzon förlorade mot George Sotiropoulos i UFC 123 på kimura i rond två. Första ronden såg riktigt hyfsad ut för Lauzon, men många blev nog förvånade när orken plötsligt försvann i den andra ronden. Nu förklarar Lauzon hur han kände sig. 


"Jag trodde att andra ronden skulle bli ungefär som den första. Man när andra ronden startade och jag klev upp från stolen, då kändes mina ben som betong. Jag vet inte vad som hände eller varför. Jag kände mig ganska fräsch i slutet på första ronden, men i början av andra kände jag mig död."

Ovido - Quiz & Flashcards