UFC - En Blogg om Ultimate Fighting Championship och MMA

Alla inlägg den 27 januari 2012

Av TXS - 27 januari 2012 20:08


Hej och välkomna till min nygamla blogg om UFC och MMA! I ungefär tio månader har jag skrivit för MMAForum.se. Det har varit en spännande, lärorik och fantastiskt trevlig tid. Jag kan verkligen rekommendera MMAForum.se om man vill diskutera allt som rör MMA. Och då menar jag allt. En schysst sajt med kunniga medlemmar, trevlig atmosfär och intressanta resonemang. Jag tror aldrig att jag upplevt skitsnack, internettroll eller dålig stämning på MMAForum.se. Väl värt ett besök och ett medlemskap! 

Nu kör jag dock vidare på egen hand. Som förut. Jag lovar ingenting, men jag hoppas kunna publicera ett och annat läsvärt inlägg med jämna mellanrum. Jag önskar att jag hade all tid i världen att spendera på MMA-journalistik. Så är tyvärr inte fallet just nu. Häng gärna med, släng in en kommentar ibland och kom gärna med förslag på ett nytt bloggnamn. Det nuvarande är så förbannat långt... 

Ovido - Quiz & Flashcards